Magyarország is új ágazatvezetőt kapott az Apollo Vredesteinnél

Rate this post

Átalakul az Apollo Vredestein európai értékesítési szervezete. A vállalat jelentős terjeszkedésbe kezdett Európában, ezért döntöttek három új régiós vezető kinevezéséről. A növekedésben kulcsszerepet szánnak a Gyöngyöshalászon felépített magyar gyárnak is, az áprilisban átadott egység lesz felelős az európai piacok ellátásáért.

Az Apollo Vredestein értékesítési szervezetét három új ágazatvezető erősíti, akik személyesen felelnek a forgalmazási- és értékesítési stratégia megvalósításáért, illetve végrehajtásáért. A Magyarországot is magában foglaló kelet-közép-európai régió élére Thomas Körpert kapott kinevezést, aki hazánk mellett Németországért, Ausztriáért, Svájcért és Lengyelországért felel. A szakember ismerős arcnak számít az Apollo Vredesteinnél, hiszen korábban Ausztriában tevékenykedett Country Managerként.

Paul Eidhofot, aki eddig Hollandiában töltött be Country Manager pozíciót, előléptették a Benelux államok ágazatvezetőjévé. Új munkatársként csatlakozik az Apollo Vredestein csapatához Dimitrios Papadopoulos. Az abroncspiaci értékesítésben széleskörű európai tapasztalatokkal rendelkező szakember az Egyesült Királyságot, Franciaországot, Spanyolországot és az északi országokat lefedő észak-nyugati régióért felel mostantól.

„A kinevezések egyrészt jól szemléltetik azt, hogy milyen kiváló és tehetséges szakemberek dolgoznak az Apollo Vredesteinnél Valamint filozófiánkat,ami lehetőséget biztosít a fejlődésre. Másfelől pedig azt is, hogy fontos számunkra: az értékesítést a lehető legjobb szakemberek támogassák” – mondta Matthias Urban, az európai értékesítés, illetve az ágazatvezetők közvetlen vezetője. „Komoly tapasztalatukkal segítenek minket abban, hogy felgyorsítsuk növekedési terveink megvalósítását, és tovább építsük Apollo és Vredestein márkáinkat Európában.”

Ezt olvasta már?

Bajusszal és focival kampányolt a férfiegészség mellett a Bridgestone Tatabánya

Kampányolt a férfiegészség mellett a Bridgestone Tatabánya

Idén is telitalálat az egészség! Bajusszal és focival kampányolt a férfiegészség mellett a Bridgestone Tatabánya

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.