Goodyear SoundComfort: Halk utastér – kisimult autósok

3.5/5 - (2 votes)
File Gábor A gumiabroncsok szóvivője info(kukac)gumipiacmagazin.hu

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu

A Goodyear SoundComfort technológiára alapuló abroncs termékcsaládja átlagosan akár 50%-kal is csökkentheti az utastérben a zajt (- 4 dbA).

A Goodyear SoundComfort technológiára alapuló abroncs termékcsaládja átlagosan akár 50%-kal is csökkentheti az utastérben a zajt (- 4 dbA).
A SoundComfort technológiájának köszönhetően a felére csökkenhet az autó belsejében tapasztalt zaj

A zajcsökkentő technológia a nyári termékek esetében már bizonyított, így most a téligumikon a sor!

Minél csendesebben fut az autó, annál kellemesebb élményt nyújt a vezetés. Egyéb műszaki megoldásokkal, mint például a felfüggesztéssel összehasonlítva a zaj leghatékonyabban az abroncsok esetében csökkenthető -a költségek ésa súly tekintetében is. Az abroncs keltette zaj egyik fő forrása a belső üreg rezgése, melyet az abroncsban lévő levegő vibrációja okoz. Ezt a rezgést a szerkezeti elemek is átveszik.

A Goodyear innovációja, a SoundComfort technológia közvetlenül csökkenti az abroncs üregében fellépő rezgést egy nyitott cellás poliuretán habból készült elem segítségével. Ezt az abroncs belső felületén alkalmazzák. Az abroncs belső oldalára felvitt modern habréteg csökkenti a levegő rezgését, és csendes környezetet teremt az utastérben, ahol menet közben. A sofőr és utasai még nyugodtabban beszélgethetnek vagy hallgathatnak zenét. A SoundComfort technológia az abroncsok teljesítményének bármiféle csökkenése nélkül képes az utastéri zajt a felére csökkenteni, a rendes abroncsoknál tapasztalható értékekhez képest.1

Az utastér csendjét sok minden megzavarhatja, a legfontosabb zajforrások a szél, a sebesség, az út állapota, a motor és a szerkezeti elemek – és nem utolsó sorban az abroncsok.

Könnyű súlya miatt a hab nincs hatással a futásteljesítményre, a gördülési ellenállásra vagy a sebességre 1.

„Az elmúlt több mint 100 évben a Goodyear folyamatos innovációra törekedett az abroncsok piacán, amire kiváló példa a SoundComfort technológia. Zajcsökkentő elemekkel ellátott új abroncsainkkal élmény az autózás. A sofőrök nyugodt környezetben jobban tudnak koncentrálni, így a vezetés biztonsága is növekszik”

– mondta el Martijnde Jonge, az EMEA régió PBU fogyasztói márkaigazgatója.

[1] Az adatok tesztpályán végzett gyári méréseken alapulnak. A méréseket 2010 októberében végeztük; Abroncsméret: 245/40R18; Tesztautó: Audi A8; Helyszín: GIC*L Zajmérő tesztpálya.


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Ezt olvasta már?

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

3 × négy =