A gyöngyöshalászi Apollo dolgozóinak adománya

Rate this post

Az Apollo Tyres európai gyárai adománygyűjtést indítottak az indiai Kerala államban élő kollégáik megsegítésére, akiket az állam történetének egyik legsúlyosabb árvize sújtott a közelmúltban. A gyűjtéshez csatlakozó gyöngyöshalászi magyar gyár hozzájárulásával az európai apollósok több mint 25 000 eurót gyűjtöttek össze bajbajutott kollégáiknak.

Augusztus közepétől a megszokottnál hevesebb esőzésekkel köszöntött be a monszun évszak az India déli részén fekvő Kerala tartományba, emiatt súlyos áradások kezdődtek. A mentési műveletek azóta véget értek, az áradások által érintett több mint egymillió ember megsegítése azonban továbbra is kihívás és feladat. A tartományban található két Apollo gyár dolgozóit is érintette a katasztrófa, abban is megakadályozva őket, hogy eljussanak a munkahelyükre.

“A legfontosabb, hogy a vállalat minden alkalmazottja biztonságban van. Továbbá a gyárterület és a felszerelés sem sérült meg az áradásokban.” – mondta Neeraj Kanwar, az Apollo Tyres alelnöke.

Az Apollo dolgozói gyűjtést indítottak a Kerala tartományban dolgozó kollégáik megsegítésére. A kampány lezárásakor az adományok összege elérte a 25 000 eurót, az Apollo Tyres pedig megduplázta az összeget, így összességében az európaiak 50 000 eurót jutattak el nehéz helyzetbe került indiai kollégáiknak. A magyar gyár dolgozói közel 2 000 euróval járultak hozzá a gyűjtéshez. Emellett Onkar Kanwar, az Apollo Tyres elnöke 20 millió indiai rúpiát (23 500 euró) adott át a katasztrófa-elhárítási alapot kezelő indiai minisztériumnak, amit általános segítségnyújtásra fognak felhasználni az állam területén.

Az Apollo Tyres egy nemzetközi gumiabroncsgyártó vállalat, amely Indiában, Hollandiában és Magyarországon rendelkezik gyárakkal. A gyöngyöshalászi üzemet 2017 áprilisában adták át, a termelés fokozatosan indul. Ha a gyár eléri teljes kapacitását, évente 5,5 millió személyautó- és kisteherjármű-, valamint 675 ezer darab busz- és tehergépjármű-abroncsot fog előállítani az európai piacra, több száz embernek biztosítva munkalehetőséget a régióban. A vállalat saját termékeit Apollo és Vredestein globális márkanevek alatt hozza forgalomba. Az Apollo India egyik vezető márkája, míg a Vredestein egy európai prémium márka. A vállalat termékeit több mint 100 országban forgalmazzák a viszonteladói hálózaton keresztül.

Ezt olvasta már?

Ahhoz, hogy az AUTO BILD tesztmezőnyének ebbe az elit körébe még bekerülhessen, jó kvalifikációs teljesítményre van szükség. Itt a 35 négyévszakos guminak a lehető legrövidebb, 100 km/h-s féktávot kellett igazolnia nedves és száraz körülmények között.

35 négyévszakos gumiabroncs az AUTO BILD 2023-as féktáv teszten

Ahhoz, hogy az AUTO BILD négyévszakos gumi tesztmezőnyének elit körébe bekerülhessen, jó féktáv teljesítményre van szükség

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

négy × egy =