Még a gumiabroncs is rózsaszín

Rate this post

Saját szuperhősnővel, rózsaszín abronccsal és maszkosztással kampányolt a Bridgestone Tatabánya a rendszeres mellrák szűrés és önvizsgálat mellett.

rózsaszín abronccsal és maszkosztással kampányolt a Bridgestone Tatabánya a rendszeres mellrák szűrés és önvizsgálat mellett.

A Bridgestone abroncsgyár a dolgozók bevonásával immár második alkalommal hívja fel a figyelmet a nők ezreit érintő daganatos betegség elleni küzdelemre. A vállalat matricákkal, plakátokkal és díszkivilágítással rózsaszínbe öltöztette a gyárat. Ingyenes mellrák szűrést biztosított női dolgozói számára, rózsaszín szalagos szájmaszkokat osztott Tatabányán és Környén, adományt gyűjtött a Szent Borbála Kórháznak, illetve az üzemben játszódó edukációs képregényt készített a mellrák szűrésről.

A mellrák a nők leggyakoribb daganatos megbetegedése

Az Országos Onkológiai Intézet felmérése alapján Magyarországon minden tizedik nő megtapasztalja. A korán felfedezett esetek 95 százalékban gyógyíthatók. Így a Bridgestone célja, hogy mintegy 150 női dolgozója mellett további nőket is ösztönözzön a rendszeres önvizsgálatra és mellrák szűrésre. A gyár 1200 dolgozójának közel 90 százaléka férfi, a „B-Pink – A te egészséged, a mi törődésünk!” elnevezésű kampányával az abroncsgyár hozzájuk is szólt, arra buzdítva őket, hogy a kampányüzeneteket otthon, női családtagjaik körében is terjesszék.

A mellrákról, a vele kapcsolatos tévhitekről

Az önvizsgálat és a szűrés fontosságáról a Bridgestone számos formában informálta munkavállalóit. A gyár területén matricákról, plakátokról és roll-upokról köszöntek vissza az edukációs üzenetek, ahogy a Bridgestone belső dolgozói Facebook-csoportjában is. A gyár aulájában ki lett helyezve egy rózsaszínre festett gumiabroncs, amellyel a dolgozók fotózkodhattak. A fotóra közösségi médiában gyűjtött lájkok nyomán pedig a vállalat pénzbeli adományt ajánlott fel a Szent Borbála Kórház Központi Radiológia – Mammográfia szakrendelésének! A vállalat önkéntesei Tatabányán és Környén közel 500 rózsaszín szalagos szájmaszkot osztottak szét, egyszerre kampányolva a maszkviselés és a mellrák szűrés mellett. A dolgozók egy a gyárban kihelyezett digitális felületen megszavazhatták, milyen tulajdonságokkal rendelkezzen a Bridgestone saját szuperhősnője, akinek főszereplésével a mellrák szűrés fontosságát hangsúlyozó, edukációs képregény is készült.

a mellrák szűrés fontosságát hangsúlyozó, edukációs képregény is készült
A teljes képregény itt olvasható >>>

„Vállalatunk működése a kezdetektől fogva ember- és családközpontú, így évről évre több olyan intézkedést vezetünk be és aktivitást szervezünk, amelyek dolgozóink egészségmegőrzésére irányulnak. Nagyon örülünk, hogy októberben több százan vettek részt a kampányban a maszkosztás keretében, az adománygyűjtésben vagy a szuperhős tulajdonságainak megszavazásában, illetve hogy a kolléganők közel kétharmada elment az általunk biztosított ingyenes szűrésre. A B-Pink kampány most kifejezetten női dolgozóinkat, illetve a női családtagokat szólította meg, novemberben pedig a férfi kollégákra fókuszálunk a prosztatarák elleni harcra buzdító Novemberrel” – hangsúlyozta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Kft. ügyvezető igazgatója.

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

File Gábor info(kukac)gumipiacmagazin.hu +36305620602.

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu
+36305620602.

Ezt olvasta már?

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

nyolc − egy =