A Hankook biztosítja az első szerelésű abroncsokat a Porsche 718-ra

2021 tavaszától a Hankook ultramagas teljesítményű abroncsai kerülnek a Porsche 718 Boxsterre és Caymanra

A Ventus S1 evo 3 nagy erősségű peremmag-kitöltője és a megerősített oldalfal nemcsak sportos és dinamikus kormányozhatóságot biztosít, hanem fokozza a menetstabilitást egyenes úton és a kanyarodás pontosságát is.

Az Hankook 2021-ben tovább bővíti első szerelésű abroncsokra vonatkozó együttműködését a Porschéval. 2021 tavaszától a Hankook prémium, ultramagas teljesítményű nyári gumija, a Ventus S1 evo 3 kerül első szerelésű abroncsként a sportautógyártó 718 Boxsterére.

A Ventus S1 evo 3 abroncsok a Porsche modelljére szabva készülnek a következő méretekben:

235/40 ZR19 (92Y) N0 az első tengelyen és 265/40 ZR19 (98Y) N0 a hátsó tengelyen. A Hankook eddig is szállított első szerelésű Ventus S1 evo 3 prémium abroncsokat a Porsche modelljeihez: a Cayenne SUV, míg a Taycan EV specifikációjú abroncsokon hagyja el a gyárat.

„A Porsche mindig is egyet jelentett a nagy teljesítményű sportautókkal, amelyek kellemes vezetési élményt nyújtanak mindennapi használat esetén is. Ez azonban komoly kihívás elé állította az abroncsok tervezőit. Nagy örömmel tölt el minket, hogy  eredeti alkatrésznek választották a Boxster modellhez, hiszen ez is bizonyítja termékünk kiemelkedő teljesítményét autótípustól függetlenül.” – nyilatkozta Sanghoon Lee, a Hankook Tire Europe elnöke.

A Ventus S1 evo 3 nagy erősségű peremmag-kitöltője és a megerősített oldalfal nemcsak sportos és dinamikus kormányozhatóságot biztosít, hanem fokozza a menetstabilitást egyenes úton és a kanyarodás pontosságát is.  Utóbbi két jellemzőt segíti továbbá a kifejezetten könnyű műselyem szövetváz, valamint az övben használt speciális aramid vegyület is. Ezek – a korábban használt anyagokkal szemben – még magas sebesség mellett is akár 60%-kal csökkenthetik az abroncs gördülőkerületének eldeformálódását. A futófelület egyedi, nagy teljesítményű, természetes gyantákat tartalmazó összetétele kiemelkedő tapadást és fékteljesítményt biztosít nedves és száraz körülmények között egyaránt.

Klaus Krause, a Hankook Hannoverben található Európai Fejlesztési Központjának vezetője a következőket tette hozzá

„Mérnökeink célja az volt, hogy a Ventus S1 Evo3 szinte minden területen jobban teljesítsen, mint az elődje, és így a Hankook legsikeresebb első szerelésű abroncstípusa legyen. Az így létrehozott, ultramagas teljesítményű gumi tökéletesen kiegészíti a Porsche 718 Boxsterhez hasonló sportautók egyedülálló dinamikáját.”

„A középmotoros sportautók az autógyártás legmagasabb osztályát képviselik. A tesztvezetések során ezért volt fontos a Porsche 718 Boxster vezetési élményének megőrzése” – jegyezte meg Aleix Alcaraz, a Hankook Tire sportautó-részlegének fejlesztő pilótája. „A végeredmény egy olyan abroncs, amely tökéletes harmóniában van a járművel. Körülményektől függetlenül remek tapadás, megfelelő merevségű oldalfalak, magas fokú precizitás – ezek mind elengedhetetlenek egy sportautó biztonságos és élvezetes vezetéséhez. Az abroncsunk pontosan ezeket a jellemzőket nyújtja.”

_______________________________

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Twitter oldalunkat is megtalálhatod >>>

File Gábor info(kukac)gumipiacmagazin.hu +36305620602.

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu
+36305620602.

Ezt olvasta már?

A téli abroncsok nem téli gumik. Magyarországon nagyon sokan azt gondolják, hogy ha nincsen elég hó, akkor teljesen felesleges téli abroncsot beszerezni.

Pár ok, ami miatt érdemes megfontolni a téli gumik beszerzését

A téli abroncsok nem téli gumik. Magyarországon nagyon sokan azt gondolják, hogy ha nincsen elég hó, akkor teljesen felesleges téli abroncsot beszerezni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

3 × 1 =