A Hankook mesterséges intelligencia – alapú adatplatformot tervez

Rate this post

A Hankook mesterséges intelligencia – alapú adatplatformot tervez az Amazon Web Services és a Snowflake segítségével

A világ legnagyobb gumiabroncs gyártói között rangsorolt Hankook idén ünnepli alapításának 80. évfordulóját.

Integrált mesterséges intelligencia -alapú adatplatform a gumiabroncsok teljesítményének és minőségének javítása érdekében

– ezt tervezi a Hankook, a Hankook & Company holdingtársasággal karöltve. Ehhez csatlakoznak az amerikai felhő- és szoftverspecialisták, az Amazon Web Services (AWS) és Snowflake. A digitális ökoszisztémának hozzá kell járulnia az autonóm vezetési technológia fejlesztéséhez. A termékfejlesztés hatékonyságának növeléséhez és a minőség javításához a gyártási adatok elemzése révén. A platformmal a Hankook meg akarja honosítani az adatalapú döntéseket a vállalati kultúrájában, Az adatok optimalizált elérhetősége révén pedig növelni szeretné a cég értékét. A gumiabroncsgyártó emellett azt tervezi, hogy a digitális fejlesztési folyamatokat a teljes értékláncra kiterjeszti. Lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy kisebb innovációkat hajtsanak végre rendszeralapú munkakörnyezetben.

A Hankook & Company együttműködik az AWS-szel és a Snowflake-kel egy optimalizált adatelemzési infrastruktúra létrehozásában

Ez magában foglalja a felhőalapú megoldásokat és a platform szakértelmét. A projekt célja egy integrált adatelemző környezet felépítése a legújabb mesterséges intelligencia -alapú és gépi tanulási (ML) technológiák felhasználásával. A projekt kihasználja az AWS Data Lake környezetét és elemzési infrastruktúráját, beleértve a Sagemakert és az AutoML-t, valamint a Snowflake-et adattárként a felhőmigráció és a digitális átalakulás elősegítésére.

Meglévő és jövőbeli termékek adatalapú optimalizálása

A felhőalapú adatelemző platform belső és külső adatokat tárol – a Hankook kutatás-fejlesztési, termelési és minőségi értékeléseiből. Valamint olyan forrásokból, mint a mobilitásszolgáltatók vagy a Voice of Customer (Az ügyfél hangja, VOC) felmérések. Az újonnan épített platform a gumiabroncsok teljesítményének és minőségének javítási eszközévé szeretne válni. Integrálja és elemzi a teljesítmény tesztekből származó adatokat és az elektromos járművek gumiabroncsaira – a Hankook „iON” sorozatára – vonatkozó ügyfél visszajelzéseket, hogy javítsa azok teljesítményét.

Emellett a vállalat a járművek működési adatainak és a külső adatoknak integrált elemzését alkalmazza az autonóm vezetési technológia fejlesztésére. A Hankook & Company célja továbbá az új termékek fejlesztési hatékonyságának növelése és a minőségi problémák megoldása a gyártási adatok elemzése révén. A vállalat – együttesen, a leányvállalatai és az alkalmazottai telephelyétől függetlenül – az integrált platform segítségével szabadon hozzáférhet az adatokhoz. Új üzleti lehetőségeket azonosíthat, stratégiai célokat érhet el, valamint a külső cégekkel folytatott adatcsere és technológiai együttműködés révén fokozhatja a versenyképességet.

A Hankook & Company digitális igazgatója (CDO) és információs igazgatója (CIO), Seong-jin Kim kijelentette:

„A generatív mesterséges intelligencia fejlődésével a mesterséges intelligencia egy inflexiós ponton halad át. Szükség van egy olyan platformra, amely képes gyűjteni a belső és külső adatokat, illetve szabadon felhasználhatja azokat a vállalkozások számára történő alkalmazásra”, valamint hogy „az Amazon Web Services és a Snowflake kiváló technológiájának és megoldásainak felhasználásával maximalizáljuk a mesterséges intelligenciával kapcsolatos képességeinket, és felgyorsítjuk a termékek versenyképességének fokozását célzó utunkat olyan területeken, mint az elektromos jármű és az okos gumiabroncsok.”

Az AWS a világ legnagyobb felhőszolgáltató vállalata, amely számítástechnikai, tárolási, adatbázis-, elemzési, mesterséges intelligencia -alapú, IoT- és biztonsági IT-szolgáltatásokat nyújt a vállalatok számára. A Snowflake, amelynek központja az egyesült államokbeli Montanában található, egy felhőalapú SaaS-szoftver, amely nagy mennyiségű adatok hatékony tárolását, feldolgozását és elemzését segíti elő. A Snowflake azután került előtérbe, hogy Warren Buffett befektetett a 2012-ben alapított cégbe. 2021 novemberében a Snowflake megkezdte a működését Dél-Koreában egy helyi iroda létrehozásával.


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Twitter oldalunkat is megtalálhatod >>>

File Gábor info(kukac)gumipiacmagazin.hu +36305620602.

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu

Ezt olvasta már?

Napjainkban a közlekedési ágazatban tapasztalható technológiai fejlődés, valamint az egyre növekvő igény a hatékonyabb, fenntarthatóbb és környezettudatos mobilitási megoldások iránt jelentősen felgyorsítják a változások ütemét.

Technológiai versenyfutás a teherautó abroncsok terén

Napjainkban a közlekedési ágazatban tapasztalható technológiai fejlődés, valamint az egyre növekvő igény a hatékonyabb, fenntarthatóbb és környezettudatos mobilitási megoldások iránt jelentősen felgyorsítják a változások ütemét.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

2 × 3 =