Tehergépjármű-abroncsok az Apollo Tyres magyar üzeméből

Rate this post

Az Apollo Vredestein megkezdte az Apollo tehergépjármű-gumiabroncsok gyártását és szállítását új, magyarországi üzeméből. Az első tehergépjármű-abroncsokat – az Apollo 385/65 R22,5 Endurance RT HD típust – egy belga, építkezési anyagok szállítására szakosodott fuvarozóvállalat használja.

Az Apollo Tyres gyöngyöshalászi üzeme tavaly a személygépkocsikra szánt abroncsok gyártásával kezdte meg a termelést. A teherautó-abroncsok gyártásának elindításával újabb mérföldkőhöz érkezett a 475 millió euró értékű beruházás.

A tehergépjármű-abroncsok forgalmazását Európában az Apollo Vredestein 2017-ben kezdte meg. Az első célország Belgium volt, ahol mára 2,1 százalékos piaci részesedést ért el a vállalat. Ez az oka, hogy a magyarországi gyártóüzem első gumiabroncs-szállítmányának célpontja is Belgium volt.

„Mielőtt a beszerzésükről döntöttünk volna, rendkívül szigorú tesztelésnek vetettük alá az abroncsokat, és az eredmények egy első osztályú gumiabroncs jellemzőit mutatták. Tehergépjárműveink és utánfutóink túlnyomó részét mostanra az Apollo tehergépjármű-abroncsaival szereltük fel” – mondta a Piessens & Zonen fuvarozó cég két tulajdonosa. „Kifejezetten elégedettek vagyunk az Apollo gumiabroncsok ár-érték arányával” – tette hozzá Patrick és Danny Piessens.

Európai ügyfeleivel együttműködve az Apollo a tehergépjármű-abroncsait már több mint 300 millió kilométeren tesztelte, amely során igazolódott kivételes tartósságuk. Ezt szem előtt tartva az Apollo gumiabroncsainak elnevezése az „ENDU” kifejezéssel kezdődik, amely az „endurance” szóra, azaz a tartósságra utal. Az abroncsok jellemzője még a mérsékelt gördülési zajkibocsátás és a kiváló tapadás. Az összes tehergépjármű-abroncs legalább „C” címkével rendelkezik az üzemanyag-gazdaságosság, valamint „A” címkével a nedves útviszonyok terén – az első osztályú tehergépjármű-abroncsokra jellemző egyedi teljesítményt nyújtva. Az Apollo öt éves jótállást ad mindennemű gyártási problémára, emellett garantálja a vázszerkezetek visszavásárlását, mivel a gumiabroncsok teljesen új futófelülettel láthatók el.

Ezt olvasta már?

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

három × 2 =