Főoldal / 1 Egyéb / A Bridgestone egyedi abroncsokat fejleszt a Maserati MC20-ra

A Bridgestone egyedi abroncsokat fejleszt a Maserati MC20-ra

A Maserati a Bridgestone-t választotta exkluzív gumiabroncs-beszállítójának az új, MC20 típusú szuperautójának fejlesztéséhez.

A Maserati a Bridgestone-t választotta exkluzív gumiabroncs-beszállítójának az új, MC20 típusú szuperautójának fejlesztéséhez.

A két iparági kulcsszereplő közötti együttműködés áttörést jelent mindkét márka számára. Az egyedi fejlesztésű Bridgestone Potenza abroncsok javítják a jármű irányíthatóságát és menetdinamikáját,és maximalizálják teljesítményét.

Az MC20 képviseli a Maserati legkorszerűbb műszaki és mérnöki megoldásait

Korábbi modelljeihez képest generációs váltást jelent a teljesítményben. A modell tervezésekor a Maserati kivételes teljesítményre képes prémium sportabroncsokat kívánt használni, amihez a tökéletes megoldást a Bridgestone kifejezetten erre az autótípusra tervezett Potenza gumiabroncsai jelentették.

Az abroncs típus jelentős szerepet játszik az MC20 kiemelkedő teljesítményének további fokozásában. Az abroncs aszimmetrikus futófelület-kialakításának köszönhetően nagymértékben javult a kormányzási reakció és a kanyarstabilitás. Az újonnan kifejlesztett futófelület-keverék pedig fokozza a tapadást, illetve a belső futófelület-szerkezetnek köszönhetően a kanyarban egyenletesen oszlik el a nyomás. Ezek a fejlesztések együttesen járulnak hozzá egy olyan gumiabroncshoz, amely az irányítás, a sebesség és a stabilitás optimális keverékét biztosítják az autógyártó számára.

A két fél közötti hosszú távú partnerség gyökerei a motorsport versenyből eredeztethetők. A Bridgestone Potenza abroncsai a hosszú távú Forma-1-es versenyzésből fakadó tapasztalatokra épülnek, míg a Maserati az MC20 piacra dobásával visszatér a cég versenygyökereihez.

Az autóipar mindkét kulcsszereplője számára kiemelten fontos az innovatív, fenntartható technológiák alkalmazása

Mindkét termék kifejlesztéséhez és teszteléséhez mindkét vállalat saját kutatás-fejlesztési központokat, illetve úttörő virtuális fejlesztési technológiát használt. A Bridgestone virtuális gumiabroncs-modellezési technológiája révén csökkenteni tudta a fejlesztési folyamat időtartamát és a termék piacra kerülési idejét. Emellett kevesebb erőforrást használt fel, csökkentve a projekt ökológiai lábnyomát. A hatékony folyamatoknak köszönhetően az MC20 kialakítása körülbelül 24 hónapig tartott, és hamarosan érkezik az elektromos változata is.

Steven De Bock, a Bridgestone másodlagos piac és gyári szerelések személyabroncs üzletágának alelnöke elmondta

„Ezeket az egyedi tervezésű, Európában kifejlesztett, tesztelt és gyártott Potenza abroncsokat a Maserati magas igényeinek kielégítésére terveztük. A Maseratival való újbóli együttműködés eredményeként egy olyan egyedileg tervezett Potenza gumiabroncsot fejlesztettünk ki, amely lehetővé teszi a Maserati MC20-nak, hogy a teljesítménye, irányíthatósága és sport képességei maximumát nyújtsa.”

„Az MC20 projekt a Bridgestone és a Maserati úttörő kapcsolatának legújabb fejezete. Mindkét vállalatban ugyanúgy megvan a szenvedély az innováció és a kiválóság iránt, miközben kiemelkedő eredményeket nyújtó prémium termékeket szeretnénk kínálni ügyfeleink számára. Mind az Olaszországban tervezett új Maserati MC20, mind a egyedi Bridgestone Potenza abroncsok tökéletesen megfelelnek egymásnak. A Bridgestone olyan sportabroncsot fejlesztett ki, amely képes támogatni és fokozni az MC20 hihetetlen teljesítményét” – mondta Federico Landini, a Maserati sportautókért felelős igazgatója.

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

File Gábor info(kukac)gumipiacmagazin.hu +36305620602.

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu
+36305620602.

Ezt olvasta már?

Koronavírus: a gumiszervizek többsége az extra költségek ellenére sem tervez áremelést

A gumiszervizek többsége nem tervez áremelést

Koronavírus: a gumiszervizek többsége az extra költségek ellenére sem tervez áremelést

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

3 + 11 =