A Hankook az Audi RS Q8 modellekre

Rate this post

Az Audi Q8 és SQ8 modellekhez hasonlóan a 600 lóerős Audi sportautó szintén a Hankook ultramagas teljesítményű Ventus S1 evo 3 SUV 22 colos nyári abroncsain hagyja el a gyártósort

Az Audi Q8 és SQ8 modellekhez hasonlóan a 600 lóerős Audi sportautó szintén a Hankook ultramagas teljesítményű Ventus S1 evo 3 SUV 22 colos nyári abroncsain hagyja el a gyártósort

A Hankook látja el abroncsokkal a gyárból kigördülő új Audi RS Q8 modelleket. A német autógyártó Q sorozatát progresszív dizájn és úttörő technológia jellemzi. Az Audi sportautója valóban sportos jellemzőkkel bír: a teljesítménye közel 600 lóerő, 3,8 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra, amihez 800 Nm-es forgatónyomaték társul. Az Audi RS Q8 a négykerék-meghajtást és az RS-specifikus jellemzőket egyesítő teljesítménye első pillantásra szembetűnő.

Ezt a sportosságot domborítja ki a Hankook eredeti alkatrészként felszerelt, 295/40 ZR22 112Y XL AO méretű Ventus S1 evo 3 SUV abroncsa. A hidegebb évszakokban való biztonságos vezetéshez az Audi vásárlók téli abroncsot is választhatnak, az i*cept evo 2 abroncs 275/40 R22 107V XL AO (ez hóláncokhoz is alkalmas) vagy 295/35 R23 108W XL AO típusokban érhető el.

Sang Hoon Lee, a Hankook Tire Europe elnökének nyilatkozata

 „A Hankook már korábban is számtalan Audi modellnek biztosított gyári abroncsokat. Az RS modellek esetében ez hatványozottan igaz. Természetesen mindig nagy dicsőség a fejlesztőmérnökeink számára, amikor egy nagy nevű autómárka a Hankook nyári és téli abroncsait választja.”

„Komoly próbatétel egy olyan sportos és mégis elegáns autó számára abroncsot tervezni, mint amilyen az Audi RS Q8. A Q sorozat többi modelljéhez hasonlóan nagyobb terhelhetőséggel kell számolnunk, amit nagy sebesség mellett is biztosítanunk kell. Ezért számított az abroncs szerkezetének rugalmassága szintén kulcsfontosságú tényezőnek. Ezen felül különösen nagy figyelmet szenteltünk az abroncsaink teljesítmény jellemzőire mind nedves, mind száraz körülmények között.”

– magyarázza Klaus Krause, a Hankook Európai Kutatási és Fejlesztési Központjának vezetője.

A Ventus S1 evo 3 SUV oldalfala jelentősen erősebb, mint egy átlagos abroncsnak, köszönhetően a peremmag-kitöltőnek, azaz az oldalfalban használt speciális nylon anyagnak. A kétrétegű szövetváz és az aramid kompozit szövet – a korábban használt anyagokkal szemben. – akár 60%-kal is csökkentheti az abroncs gördülőkerületének eldeformálódását még magas sebesség mellett is.

Az abroncsokat így kifejezetten stabil vezetési élmény és kanyarodási pontosság jellemzi, míg az alacsonyabb hőtermelés az abroncs élettartamát növeli. A száraz és nedves körülmények között egyaránt sportosan dinamikus teljesítményt pedig a futófelülethez használt új, nagy teljesítményű, természetes gyantákat tartalmazó keverék is fokozza. A Ventus S1 evo 3 SUV mindezeknek köszönhetően megbízhatóan magas teljesítményre képes, függetlenül az időjárási körülményektől vagy a hőmérséklettől.

A Hankook Winter i*cept evo 2 többszörösen díjnyertes, aszimmetrikus futófelületével téli abroncsként érhető el az Audi RS Q8 modellhez. A futófelület külső, széles blokkmintázata jobb kormányozhatósági és kanyarodási jellemzőket biztosít, különösen száraz körülmények között, míg az élekben és lamellákban gazdag belső blokkok a kiemelkedő fékezési és tapadási teljesítményért felelnek havas, latyakos és nedves utakon.

_________________________________

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Twitter oldalunkat is megtalálhatod >>>

File Gábor info(kukac)gumipiacmagazin.hu +36305620602.

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu
+36305620602.

Ezt olvasta már?

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kettő + húsz =