Az FC Bayern München, a német Bundesliga legsikeresebb csapata 2016. január 1-től platina fokozatú támogatói kapcsolatba lépnek a Goodyearral. A több évre szóló megállapodás tartalmazza a pálya körüli hirdetési felület használatát minden hazai Bundesliga mérkőzésen és számos egyéb hirdetési jogot.
Jürgen Titz, a Goodyear Németország, Ausztria és Svájc területéért felelős ügyvezető igazgatója a következőket mondta: „A Bayern München ideális partner prémium márkánk további előtérbe helyezéséhez és a jövőben ez a partnerség kulcsszerepet fog játszani a termékeink márkastratégiájában az integrált marketing és az értékesítési kommunikáció területén, melyet fogyasztóinkhoz és felhasználóinkhoz igazítunk.”
Olyan labdarúgósztárok, mint Philipp Lahm, Franck Ribéry, Thomas Müller és Manuel Neuer maguk is megtapasztalhatják a Goodyear termékeinek kiváló minőségét – kétféle módon. Több játékos magánautóját – a csapatbuszt már korábban – Goodyear abroncsokkal szereltünk fel.
A Goodyear már a globális piacra gondolva lépett partnerségre. Ahogy Darren Wells, a Goodyear Tire & Rubber Company EMEA részlegének elnöke mondta: „A Bayern München és mi is egyaránt erős nemzetközi érdekeltséggel rendelkezünk. A mérkőzéseket szerte a világon közvetítik, és a csapatnak az összes kontinensen több mint 400 millió rajongója van. Mindkét fél megítélése rendkívül pozitív, határokon átívelő.” Wells így folytatta: „A két márkában közös, hogy hosszú és sikeres múlt áll mögöttünk, szenvedélyünk a győzelem és az innováció iránti elkötelezettség.
Karl-Heinz Rummenigge, a labdarúgóklub igazgatótanácsának elnöke elmondta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy egy csapatot alkothatunk a Goodyearrel, az egyik vezető nemzetközi vállalattal. A Goodyear prémium abroncsgyártó vállalat elkötelezte magát a legjobb minőség mellett, és nagy örömünkre szolgál, hogy csatlakoznak a Bayern München családjához.”