DunlopSportSmart2 Max

Rate this post
File Gábor A gumiabroncsok szóvivője info(kukac)gumipiacmagazin.hu

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu

Az Dunlop SportSmart2 Max endurance versenyeken győztes technológia és az utcai teljesítmény tökéletes kombinációja

Az Dunlop SportSmart2 Max endurance versenyeken győztes technológia és az utcai teljesítmény tökéletes kombinációja
Az endurance versenyeken győztes technológia és az utcai teljesítmény tökéletes kombinációja
  • A SportSmart2 innovatív utódja
  • Fókuszban a kezelhetőség
  • Az első abroncskonstrukciójának radikális átalakítása
  • Az endurance sikerek ihlette „Tartósan erősebb” teljesítmény
  • Jelentős előrelépések a száraz úton való kezelhetőség és a futásteljesítmény terén

A Dunlop bejelentette a hipersport szegmensnek szánt legújabb abroncsa bevezetését. A tökéletes utcai teljesítményre tervezett, ám a versenypályára szánt képességekkel is rendelkező legújabb Dunlop SportSmart2 Max a Dunlop világbajnokságot nyert endurance versenyprogramjának tanulságait a forradalmian új Road Smart III Sport Touring abroncs kifejlesztése során szerzett tapasztalatokkal ötvözi.

A Dunlop Europe fejlesztői csapata magasra tette a lécet a legújabb abroncs kifejlesztése során. Az előző SportSmart2 abroncsot híressé tette tökéletes tapadása. Ezt utódjának meg kellett őriznie, amellett, hogy új tesztelési etalont állít fel a kezelhetőség, visszajelzés, és csekély kopás terén.

Ennek elérése érdekében a Dunlop négy fejlesztési területre összpontosított:

Rayon Ply és elülső Aramid JLB konstrukció

A közelmúltban diadalmas RoadSmart III Sport Touring abroncs tanulságait felhasználva a Dunlop egy radikálisan új első abroncskonstrukciót dolgozott ki a tartós teljesítmény biztosítására, az optimális teljesítmény gyorsabb elérése mellett.

Ez a konstrukció drasztikusan csökkenti az irányváltoztatáshozszükséges erőt, és bizonyítottan óriási mértékben, 25%-kal növeli az első abroncs tartósságát.*

A Dunlop mérnökei számára további fontos szempont volt, hogy már alacsony hőmérsékleten is optimális kezelhetőséget biztosító abroncsot alkossanak. Az új konstrukció biztonságérzetet ad a motorosoknak, túrákonvagy a versenypályán egyaránt.

Optimalizált első profil és újragondolt oldalfali átmenet

Az előző SportSmart2 abroncs híresen tökéletes tapadást kínált, a „Max” kapcsán azonban a Dunlop tovább kívánta fokozni az abroncs kezelhetőségét. Az új profil finomabb kezelhetőséget és pontosabb visszajelzést biztosít a kanyarodás kezdetén, a kanyarban való fékezés során pedig a motor kevésbé hajlamos a felegyenesedésre.

Rendkívül magas kanyarodási sebességnél a Max új, lépcsőzetes peremű oldalfala még szélsőségesen éles dőlésszög mellett is fokozott biztonságérzetet nyújt.

Tri-polimer keverék és magas diszperziójú szilika futókeverék

A Dunlop egy forradalmian új futókeveréket is kifejlesztett, mely hideg, nedves időben a tapadás optimalizálásának érdekében növelni tudja az abroncs érintkezési felületét. A futókeverékek technológiájának legújabb vívmányait kihasználva az új keverék óriási mértékben növeli az első abroncs futásteljesítményét, melyet szélesebb működési tartományban ötvöz az optimális száraz és nedves tapadással.

Multi-Tread hátsó abroncs

A Dunlop „Tartósan erősebb” filozófiája páratlan sikert eredményezett a FIM Endurance világbajnokságon. 1994 óta a Dunlop abroncsokkal felszerelt motorok 16 világbajnoki címet szereztek. A győzelmekben kulcsfontosságú szerepet játszott az egyedi Multi-Tread hátsó abroncs. A SportSmart2 Max egy endurance jellegű középső futókeveréket, vállrészén pedig nagyfokú tapadást eredményezőkeveréket alkalmaz az egyenletes kopás és a kiegyenlített országúti teljesítmény biztosítására.

A DunlopMotorcycle EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) marketing igazgatója, Andy Marfleet, ekként dicsérte a Dunlop technológiai csapatának munkáját:

„A sikeres országúti és versenypályára tervezett termékek változatos skálájának – köztük a RoadSmart III, a FIM Endurance Világbajnokság versenyabroncsai és SportSmart2 meglévő erősségeinek – tanulságait felhasználva egy olyan hipersport abroncsot sikerült megalkotnunk, mely jelentős előrelépéseket hoz a futásteljesítmény és a teljesítmény terén, valamint kitűnően kezelhető és a kormányzásról is precíz visszajelzést kínál.”

A SportSmart2 Max mostantól a Dunlop rendkívülszéles hipersport-abroncs portfóliójának sarokköve.

„Legújabb GP Racer D212 pályaabroncsunk januárban került forgalomba, a SportSmart2 Max pedig februárban, így a Dunlop a legfrissebb és leginnovatívabb termékvonalat kínálja a hipersport szegmens számára”

–tette hozzá Andy.

* A Dunlop Europe belső tesztjei a SportSmart2Max-ot az eredeti Dunlop SportSmart2-velvetették össze


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Ezt olvasta már?

Az RTH versenyabroncs Kft.-vel közösen a Hankook, hivatalosan a Junior ERC gumiabroncs-beszállító bajnoki partnere.

A Hankook 2025-2026-ban a Junior ERC partnere

Az RTH versenyabroncs Kft.-vel közösen a Hankook, hivatalosan a Junior ERC gumiabroncs-beszállító bajnoki partnere.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

tizenegy + 13 =