Hankook hosszabbítás az UEFA Európa Ligában

Rate this post
File Gábor A gumiabroncsok szóvivője info(kukac)gumipiacmagazin.hu

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu

A Hankook további három évvel, a 2017/18-as szezonig meghosszabbítja szponzori szerződését az UEFA Európa Ligával.

A Hankook további három évvel, a 2017/18-as szezonig meghosszabbítja szponzori szerződését az UEFA Európa Ligával.

Európa legnagyobb futball bajnokságának hivatalos partnereként a Hankook számára előnyös márkája széleskörű megjelenítése. A szponzori tevékenység 2012-es kezdete óta a Hankook jelentős növekedést tapasztalt mind a márka ismertsége, mind pedig kedveltsége tekintetében Európában, a cég egyik legfőbb piacán.

A Hankook Tire bejelentette szponzori szerződése meghosszabbítását az UEFA Európa Ligával. A prémium abroncsgyártó további három évig, a 2017/18-as szezon végéig a nagy presztízsű bajnokságsorozat hivatalos partnere marad. A Hankook 2012 óta van jelen az UEFA Európa Ligában. A sportszponzori tevékenység szerves része a vállalat marketing-stratégiájának a régióban. Ennek erdményeképpen az európai vásárlók körében 13%-kal nőtt a márka ismertsége, és 6%-al az említettsége.

A Hankook számára további előnyt jelent majd a márka megjelenítése például a stadionokban, a pálya körüli hirdetőfelületeken, vagy média háttérfüggönyökön a játékosokkal készített interjúk, illetve hivatalos UEFA sajtótájékoztatók alkalmával. Az előző szponzori ciklussal ellentétben a Hankook pályakörüli hirdetőfelülete a stadionokban végig látható lesz, a csoportmérkőzésektől kezdve egészen a döntőkig. Minden egyes szezonban 54 országból érkező 192 csapat vesz részt az UEFA Európa Ligában, a selejtezőktől a döntőig. A csoportmérkőzésektől a döntőig további 205 meccset játszanak le az európai futball egyik legelismertebb bajnoki címének megszerzéséért. Egy átlagos héten világszinten 200 országból 69 millió TV-néző figyeli a bajnokság közvetítéseit, így a Hankook márka világszinten jelenik meg.

– Az UEFA Európa Liga tökéletesen illik márkánk ‘Driving Emotion’ szlogenjéhez – jelentette ki Ho Youl Pae, a  Hankook Tire  európai igazgatója.

– A Hankook és az UEFA Európa Liga egyaránt a kiemelkedő teljesítményért küzd, és saját “sportágában” a kiválóság iránti végtelen lelkesedés hajtja. Míg az UEFA Európa Liga a legnagyobb klubok közti bajnokság Európában, ahol nemzetközi szinten tehetséges játékosok és kiemelkedő csapatok találkoznak, a Hankook küldetése, hogy ügyfeleit a legújabb, innovatív technológiák alapján fejlesztett prémium gumiabroncsokkal lássa el, hogy mindig a lehető legjobb vezetési élményt nyújthassa nekik. A Hankook és az UEFA Európa Liga együttesen a futball izgalmát és érzelmeit viszik el egész Európa és a FÁK országok rajongóihoz, ami erősíti lelkesedésüket a jó teljesítmény és fair játék iránt a sportban. Nagy örömmel jelentjük ma be sikeres partner-kapcsoltunk meghosszabbítását további három szezonra.

A UEFA események marketing igazgatója, Guy-Laurent Epstein hozzátette

„Boldogan jelentjük be, hogy a Hankook megújította szponzori tevékenységét az UEFA Európa Ligával. A Hankook az elmúlt három évben nagyra értékelt partnerünk volt, így örömmel nézünk elébe kapcsoltunk folytatásának. Reméljük, együttműködésünkkel tovább segítjük a Hankookot abban, hogy ügyfeleit és alkalmazottait világszinten bevonhassa minden szezonban az UEFA Európa Liga izgalmaiba.”


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Ezt olvasta már?

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

5 × 2 =