Hankook hosszabbítás az UEFA Európa Ligában

Rate this post

Added-time-for-Hankook gumi-and-the-UEFA-Europa-League_1_lr

A Hankook további három évvel, a 2017/18-as szezonig meghosszabbítja szponzori szerződését az UEFA Európa Ligával,. Európa legnagyobb futball bajnokságának hivatalos partnereként a Hankook számára előnyös márkája széleskörű megjelenítése. A szponzori tevékenység 2012-es kezdete óta a Hankook jelentős növekedést tapasztalt mind a márka ismertsége, mind pedig kedveltsége tekintetében Európában, a cég egyik legfőbb piacán.

A Hankook Tire bejelentette szponzori szerződése meghosszabbítását az UEFA Európa Ligával. A prémium abroncsgyártó további három évig, a 2017/18-as szezon végéig a nagy presztízsű bajnokságsorozat hivatalos partnere marad. A Hankook 2012 óta van jelen az UEFA Európa Ligában. A sportszponzori tevékenység szerves része a vállalat marketing-stratégiájának a régióban. Ennek erdményeképpen az európai vásárlók körében 13%-kal nőtt a márka ismertsége, és 6%-al az említettsége.

A Hankook számára további előnyt jelent majd a márka megjelenítése például a stadionokban, a pálya körüli hirdetőfelületeken, vagy média háttérfüggönyökön a játékosokkal készített interjúk, illetve hivatalos UEFA sajtótájékoztatók alkalmával. Az előző szponzori ciklussal ellentétben a Hankook pályakörüli hirdetőfelülete a stadionokban végig látható lesz, a csoportmérkőzésektől kezdve egészen a döntőkig. Minden egyes szezonban 54 országból érkező 192 csapat vesz részt az UEFA Európa Ligában, a selejtezőktől a döntőig. A csoportmérkőzésektől a döntőig további 205 meccset játszanak le az európai futball egyik legelismertebb bajnoki címének megszerzéséért. Egy átlagos héten világszinten 200 országból 69 millió TV-néző figyeli a bajnokság közvetítéseit, így a Hankook márka világszinten jelenik meg.

– Az UEFA Európa Liga tökéletesen illik márkánk ‘Driving Emotion’ szlogenjéhez – jelentette ki Ho Youl Pae, a  Hankook Tire  európai igazgatója. – A Hankook és az UEFA Európa Liga egyaránt a kiemelkedő teljesítményért küzd, és saját “sportágában” a kiválóság iránti végtelen lelkesedés hajtja. Míg az UEFA Európa Liga a legnagyobb klubok közti bajnokság Európában, ahol nemzetközi szinten tehetséges játékosok és kiemelkedő csapatok találkoznak, a Hankook küldetése, hogy ügyfeleit a legújabb, innovatív technológiák alapján fejlesztett prémium gumiabroncsokkal lássa el, hogy mindig a lehető legjobb vezetési élményt nyújthassa nekik. A Hankook és az UEFA Európa Liga együttesen a futball izgalmát és érzelmeit viszik el egész Európa és a FÁK országok rajongóihoz, ami erősíti lelkesedésüket a jó teljesítmény és fair játék iránt a sportban. Nagy örömmel jelentjük ma be sikeres partner-kapcsoltunk meghosszabbítását további három szezonra.

A UEFA események marketing igazgatója, Guy-Laurent Epstein hozzátette: – Boldogan jelentjük be, hogy a Hankook megújította szponzori tevékenységét az UEFA Európa Ligával. A Hankook az elmúlt három évben nagyra értékelt partnerünk volt, így örömmel nézünk elébe kapcsoltunk folytatásának. Reméljük, együttműködésünkkel tovább segítjük a Hankookot abban, hogy ügyfeleit és alkalmazottait világszinten bevonhassa minden szezonban az UEFA Európa Liga izgalmaiba.

Ezt olvasta már?

Az új Bridgestone Potenza Race félslick gumiabroncs megjelenését követően azonnal nagy benyomást tett a szakértőkre. Mi sem bizonyítja ezt jobban minthogy az Auto Bild Sportscars nyári pályanapi abroncstesztjén a mezőny élén, összesített győzelemmel zárt.

A Bridgestone Potenza Race első helyen az Auto Bild Sportscars pályatesztjén

Az új Bridgestone Potenza Race félslick gumiabroncs megjelenését követően azonnal nagy benyomást tett a szakértőkre

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük