Alcar Hybrid kerék – Formás, acélos

Rate this post
File Gábor A gumiabroncsok szóvivője info(kukac)gumipiacmagazin.hu

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu

A téli gumiabroncsot acéltárcsára vagy alufelnire szerelik fel, de ezek mellett létezik egy kiváló alternatíva, az Alcar innovatív Hybrid-kereke!

Igazán mutatós a bejegyzett, azaz garantáltan egyedi forma, ráadásul nagyon masszív és ellenálló a felni szerkezete. Sokféle autótípushoz elérhető, 15 és 16 colos kivitelben gyártják, hozzávaló kerékkupakkal szállítják
Igazán mutatós a bejegyzett, azaz garantáltan egyedi forma, ráadásul nagyon masszív és ellenálló a felni szerkezete. Sokféle autótípushoz elérhető, 15 és 16 colos kivitelben gyártják, hozzávaló kerékkupakkal szállítják

Az autós utánpótláspiac vezető szereplője az osztrák székhelyű Alcar Csoport, amely a gyári előírásoknak teljes mértékben megfelelő kerékkínálattal szolgálja ki a járműipart évtizedek óta.

Harminc leányvállalattal van jelen Európa 16 országában, évente 5,5 millió kereket értékesít világszerte, svájci és németországi gyártóegységeiben a legmodernebb technológiákat alkalmazza. Összesen hét márkanév tartozik a cégcsoporthoz, közülük az Alcarra érdemes most leginkább figyelni, hiszen egy különleges termékkel rukkolt elő az idei téli szezonra.

A Hybrid-kerék névre keresztelt újdonság hiánypótló a maga nemében, mert egyesíti az acéltárcsák szerkezeti felépítésének előnyeit és a könnyűfém felnik divatos megjelenését, ugyanakkor nem jelent extra költséget egy hagyományos acélfelnihez képest. Első ránézésre klasszikus alufelninek tűnik, ám közelebbről megszemlélve látszik, hogy a tetszetős formaterv egy masszív és strapabíró acélszerkezetet rejt, éppen olyat, ami ideális a téli gumiabroncsokhoz, a téli felhasználáshoz. A jól ismert, magas minőségi követelményeknek megfelelő Alcar technológiával gyártják a vállalat svájci üzemében, első osztályú acélból, az autógyártók által elvárt valamennyi előírás betartásával.

A Hybrid-kerék ideális választás a magánvásárlóknak, a flottaüzemeltetőknek és a szervizeknek egyaránt.

Hogy miért? Mert ára rendkívül értékarányos, hiszen a hagyományos acélfelnikével vetekszik, viszont külseje a drágább könnyűfém kerekekre hasonlít. Nincs szükség nehezen újrahasznosítható, törékeny és felesleges többletkiadást jelentő dísztárcsára, ráadásul így annak tárolásával vagy esetleges pótlásával a gumihotel szolgáltatást nyújtó szervizeknek sem lesz gondjuk. A Hybrid-kerék szerkezeti kialakításából adódóan rendkívül strapabíró, a zömében télen megjelenő kátyúk okozta ütésekkel szemben igen ellenálló. Ennél a felninél nem kell tartani a töréses sérülésektől, az úthibák okozta erőhatások következményeként legfeljebb egyszerűen orvosolható deformációval számolhat a szerviz és a felhasználó. Felületét az agresszív anyagokat jól tűrő festékkel és lakkal vonják be, egy esetleges javítás esetén ennek korrekciója nem jár nagy költséggel és hosszas munkával.

A 15 és 16 colos méretben készülő újdonság a magyar piacon előforduló legnépszerűbb német, francia, japán vagy dél-koreai autótípusok nagy részéhez elérhető az Alcar Hungaria Kft-nél.


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Ezt olvasta már?

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

2 hozzászólás

  1. Ennek az Alcar Hybrid acél felninek mennyivel erősebb a hagyományos acélfelninek a festésétől a festése?Mert a hagyományos acél már 3 év alatt rozsdafoltosodni kezd.

    • A cikk megejelenése óta (2015. okt.) már eltelt három év, van vkinek tapasztalata?…
      Köszönettel,
      R.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

10 − hét =