Magyar gumiabroncsokat szerelnek gyárilag az új Audi A4-re

Rate this post
File Gábor A gumiabroncsok szóvivője info(kukac)gumipiacmagazin.hu

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu

Az Audi a Hankook gumiabroncsait választotta az Audi A4 és Audi A4 Avant új generációjának eredeti gyári felszereléseként

Magyar gumi az Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro

Az új Audi A4 modelleket gyárilag a vállalat csúcstermékével, a Ventus S1 evo²-val szerelik 17, 18 és 19 collos méretekben. A Hankook világszínvonlú, magyarországi gyárában előállított gumiabroncsokat rendkívül alacsony gördülési ellenállás jellemzi, anélkül, hogy ez a teljesítmény és a biztonság rovására menne.

A Hankook eredeti gyári felszerelésként szállít gumiabroncsokat az Audi A4 és A4 Avant modellekhez azok piaci bevezetésétől kezdve

A prémium autógyártó legnagyobb számban értékesített modellcsaládját a nagy teljesítményű Hankook Ventus S1 evo² abronccsal szerelik fel 225/50R17Y méretben, részben extra nagy teherbírású (XL) kivitelben, illetve 245/40R18Y (XL) és 245/35R19Y (XL) méretekben is.

„Az Audi A4 generáció összes újonnan fejlesztett technológiája különösen a menetellenállás csökkentésére, valamint ezzel összefüggésben a CO2 kibocsátás korlátozására összpontosít”

– mondta Ho-Youl Pae, a Hankook Tire európai igazgatója. –

„Csúcsminőségű abroncsunkat, a Ventus S1 evo²-t hasonló szempontok szerint fejlesztettük ki a legújabb innovatív technológiák alkalmazásával, annak érdekében, hogy ezek a magas követelmények fenntarthatóan teljesüljenek. Miután az Audi TT és TTS modellek is a mi abroncsainkat kapták, nagyon örülünk annak, hogy most az új A4-es családot is mi láthatjuk el első gyári felszerelésű abroncsokkal.”

A hazánkban előállított Hankook Ventus S1 evo² gumiabroncsok a legszélsőségesebb körülmények között is optimális teljesítményt nyújtanak a pontos kezelhetőség, kiváló fékteljesítmény és magasszintű iránytartási stabilitás tekintetében. A nagy feszítőszilárdságú, ugyanakkor rendkívül könnyű acélszál, amelyet a Hankook versenyabroncsokhoz is használnak a DTM-ben, a Ventus S1 evo² abronccsal rendkívül dinamikus vezetést tesz lehetővé állandósult nehéz körülmények között is. A Ventus S1 evo² kifejlesztésénél az egyre fontosabb környezeti szempontokat is figyelembe vették, aminek köszönhetően jelentősen csökkent a gördülési ellenállás és a gördülési zaj.

„Egy alacsony fogyasztású gumiabroncs kifejlesztése volt a célunk, alacsony gördülési ellenállással. Anélkül, hogy ez a teljesítmény rovására menne. Különösen a biztonsággal kapcsolatos területeken, mint a száraz és nedves útfelületen nyújtott fékteljesítmény, illetve a kezelhetőség vizes úton.”

– jelentette ki Klaus Krause, az Európai Műszaki Központ (ETC) vezetője, aki a Hankook fejlesztéseit koordinálja az Audi AG járművei számára.

„A Ventus S1 evo² abronccsal olyan gumiabroncsot készítettünk, amely sikeresen kombinálja a dinamikát a kényelemmel, illetve a nedves úton nyújtott tapadást és gördülési ellenállást, hogy a lehető legjobban kiszolgálhassuk ügyfeleink igényeit. A Ventus S1 evo² is tökéletes példája Kontrol technológia elnevezésű filozófiánk gyakorlati megvalósításának a fejlesztési folyamatban.”

Jelenleg 50 mérnök és technikus dolgozik a Hankook európai fejlesztési központjában Hannoverben, testreszabott gumiabroncs-megoldások fejlesztésén az európai gépjárműgyártók számára. Az Audi abroncsait is itt fejlesztették és tesztelték. Az új Audi A4 és A4 Avant modellek abroncsait a világ egyik legkorszerűbb, csúcstechnológiás gyárában, a magyarországi Hankook üzemben állítják elő, ahol az európai piacra, személyautók és SUV-ok számára készítenek abroncsokat.


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Ezt olvasta már?

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

2 × 5 =