Hankook SmartTouring DL22

Rate this post
File Gábor A gumiabroncsok szóvivője info(kukac)gumipiacmagazin.hu

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu

Az új SmartTouring DL22 modell a már korábban is kapható SmartTouring AL22 mellett a Hankook nagytávolságú utakra kínált autóbusz abroncsválasztékát egészíti ki

Az új SmartTouring DL22 bemutatásával a prémium abroncsgyártó Hankook autóbusz abroncsok teljes választékát kínálja autóbusz flottát üzemeltető ügyfeleinek.A vállalat a nagy távolságú autóbuszos utazás folyamatos bővülésére való tekintettel szélesítette választékát a távolsági autóbuszok hajtott tengelyére tervezett új abroncsokkal.

A vállalat a nagytávolságú autóbuszos utazás egyre növekvő jelentőségére, illetve az alacsony gördülési zajt és jó menetkényelmet biztosító csúcstechnológiás autóbusz abroncsok iránti kereslet növekedésére ad választ ezzel a modellel.

Az új SmartTouring DL22 bemutatásával a prémium abroncsgyártó Hankook autóbusz abroncsok teljes választékát kínálja autóbusz flottát üzemeltető ügyfeleinek.

A vállalat a nagy távolságú autóbuszos utazás folyamatos bővülésére való tekintettel szélesítette választékát a távolsági autóbuszok hajtott tengelyére tervezett új abroncsokkal.

A SmartTouring DL22 rendkívül alacsony zajszintjével kiemelkedő menetkényelmet biztosít. A speciális futófelületi mintázat egyenletes abroncskopást garantál állandó használat mellett, ugyanakkor magas futásteljesítményt és hosszú élettartamot tesz lehetővé. A Hankook legtöbb hajtott tengelyre való abroncsához hasonlóan az új négyévszakos gumiabroncs is 3PMSF (3 hegycsúcs, hópehely) szimbólumot és M+S jelölést kapott.

A V alakban elrendezett 3D-s lamellák kiemelkedő tapadási és vonóerőátviteli jellemzőket tesznek lehetővé havon és nedves úton egyaránt, anélkül, hogy ez negatív hatással lenne a futásteljesítményre. A SmartTouring DL22 lamella-technológiája kiváló hosszirányú és oldalirányú tapadást, valamint úttartást biztosít. A SmartTouring DL22 alacsony gördülési ellenállása hatékony üzemanyag-fogyasztást tesz lehetővé.

Az abroncsgyártó továbbra is kínálja a rövid és közepes távolságra tervezett abroncsválasztékát, többek között a jól bevált AU03+ abroncsot.

Ezt a modellt speciálisan a városi stop-and-go forgalom és az országutak követelményeinek kielégítésére tervezték. Kimondottan jól megfelel a menetrend szerint közlekedő városi buszokhoz. Az oldalfalakat nemrégiben megerősítették, hogy még biztonságosabb és hatékonyabb használatot tegyenek lehetővé a városi forgalomban. Emellett még szélesebb és mélyebb oldalfalvédőt építettek be, mely védi az abroncsot a sérülésektől, beleértve a kavicsok beszorulását és a járdapadkákhoz való ütődést. A négyévszakos abroncs 275/70R22.5 méretben kapható, M+S és 3PMSF (3 hegycsúcs, hópehely) szimbólumokkal jelölve.


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Ezt olvasta már?

Ahhoz, hogy az AUTO BILD tesztmezőnyének ebbe az elit körébe még bekerülhessen, jó kvalifikációs teljesítményre van szükség. Itt a 35 négyévszakos guminak a lehető legrövidebb, 100 km/h-s féktávot kellett igazolnia nedves és száraz körülmények között.

35 négyévszakos gumiabroncs az AUTO BILD 2023-as féktáv teszten

Ahhoz, hogy az AUTO BILD négyévszakos gumi tesztmezőnyének elit körébe bekerülhessen, jó féktáv teljesítményre van szükség

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

3 × 5 =