Alliance AGRI STAR II: A fejlesztés és a tapasztalat szimfóniája

Rate this post

AGRI STAR II – a teljesítmény mögött rejlő titkok – Egyértelműen meghatározott célok: Hosszú élettartam, versenyképes ár, új összetétel, kiemelkedő kialakítás és teljesítmény

A tervezési folyamat során kivételesen magas minőségű anyagok és komponensek kerültek kiválasztásra. Az AGRI STAR II vázának megerősítéseként PET és polietilén-tereftalátot alkalmaznak.

A közelmúltban piacra került Alliance AGRI STAR II története az Agritechnica 2017 kiállítás és vásár után kezdődött: Az iparág vezető mezőgazdasági vásárának hatására az Alliance Tire Group mérnökei majdnem 24 hónapon keresztül dolgoztak egy olyan traktorgumiabroncs kifejlesztésén, amely a szegmens minden kihívásának megfelel. A fejlesztés első szakaszában több földrajzi régióban is alapos kutatást végezetek annak érdekében, hogy azonosítsák a gazdálkodók és a gumiabroncs-kereskedők által támasztott főbb követelményeket.

Ez a kutatás vezetett a kulcsfontosságú célok meghatározásához:

  • kiváló tapadás a gumiabroncs teljes élettartama alatt,
  • kivételes tartósság,
  • csúcsteljesítmény közúti használat során is,
  • kiemelkedő fékezési tulajdonságok,
  • elsőrendű öntisztítási jellemzők.
  • magas minőség megfelelő áron

A második fázisban megmutatták a gumiabroncs 3D- s modelljét a gazdálkodók és kereskedők célcsoportjainak, hogy visszajelzést kapjanak tőlük az új AGRI STAR II tervezéséről és kialakításáról. Javaslataik alapján néhány módosítást végeztek: szélesebb vállakat alakítottak ki, különleges kontúrral látták el a a bordák falát ás oldalát, valamint optimalizálták a blokkok számát.

Kiváló minőségű összetétel

A tervezési folyamat során kivételesen magas minőségű anyagok és komponensek kerültek kiválasztásra. Az AGRI STAR II vázának megerősítéseként PET és polietilén-tereftalátot alkalmaznak. A gyakran használt nylon helyett a karkaszhoz és az öv részekhez a rendkívül tartós poliésztert választották. Ez biztosítja, hogy a gumiabroncsok „megtartsák körkörös formájukat” és alakjukat folyamatos használat során is. Továbbá segíti a futófelület ideiglenes deformálódásának elkerülését. Nylon szövetváz esetén előfordulhat, hogy nagy igénybevételt jelentő műveleteket követően az abroncs felhevül és a kihülés folyamatában deformálódik. A gumiabroncs eredeti alakjának mindenkori megtartása tovább növeli a tökéletes közúti teljesítményt és a megbízható tapadást a gumiabroncs teljes élettartama alatt.

Az AGRI STAR II több különleges szerkezeti jellemzővel rendelkezik. Az első ezek közül az egyedülálló Stratified Layer technológia (SLT), amelyet kizárólagosan az Alliance Tire Group mérnökei fejlesztettek ki.

Földeken és közúton

Napjainkban a mezőgazdaság – legyen szó saját gazdálkodásról, szerződéses munkavégzésről vagy a napi szállításokról – egyre nagyobb hangsúlyt kap. Az Alliance mérnökei elfogadták azt a kihívást: miszerint a traktor gumiabroncsokat úgy kell kialakítani, hogy megfeleljenek ennek az egyre növekvő igénynek. Olyan megoldásokat kínálnak, amelyek nagyobb vezetési kényelmet, alacsonyabb zajszintet és rázkódást, nagyobb sebességet, kisebb kopást, valamint jó kormányozhatóságot és fékteljesítményt biztosítanak. Mindezt amellett, hogy a földeken is a legjobb teljesítményt nyújtják.

Az egymást átfedő bordák középső részéhez több gumiréteget adtak hozzá. Ez a többlet gumi mennyiség nagyobb stabilitást biztosít, aszfalton való használat során lassabban kopik, miközben még inkább megnöveli a közúton tapasztalt vezetési élményt. A „D” sebességi besorolás – 65 km/h – egy újabb olyan, nem megszokott jellemző, amellyel a mérnökök megnövelték a traktorok közúti teljesítményét, és javították a traktorvezetők vezetési élményét. A tervezési megoldások kiváló öntisztító képességeket is biztosítanak ennek a gumiabroncsnak, amelyek egyaránt fontosak a földeken végzett műveletek során, valamint annak érdekében, hogy amikor a traktor elhagyja a földeket, ne piszkolja össze a közutat.

A Stratified Layer technológia (SLT) titka

Az AGRI STAR II több különleges szerkezeti jellemzővel rendelkezik. Az első ezek közül az egyedülálló Stratified Layer technológia (SLT), amelyet kizárólagosan az Alliance Tire Group mérnökei fejlesztettek ki.

Az SLT technológia különleges jellemzője az a képesség, hogy a bordák első 40%-os lekopása után „új életet ad” a gumiabroncsnak, és ismét tökéletes tapadást biztosít az abroncs élettartamának második felében. Míg az abroncs teljesen új, az erőteljes tapadást a bordák nagy csúszásmentes mélysége biztosítja. 40%-os kopás után, amikor a bordák felső rétege már teljesen eltűnt, az alsó réteg lép akcióba. Ekkor a bordák geometriája megváltozik, és az alsó réteg különböző szögű profilnak köszönhetően szélesebbek, és íveltebbek lesznek. Ekkor a lecsökkent csúszásmentes mélységet a gumiabroncs és a talaj nagyobb érintkezési felülete kompenzálja: különböző szögeiknek köszönhetően a bordák erőteljesen eltolják a sarat, és így ismét tökéletes tapadást biztosítanak.

A bordák geometriájának ez a változása az a titok, ami az AGRI STAR II különleges teljesítménye és tartóssága mögött rejlik.

De ez még nem minden

A kétlépcsős profil kialakítás megakadályozzák a bordák eltömődését és sárvédőként működnek. Így tovább növelik a kiváló öntisztító jellemzőket az olyan tulajdonságokkal együtt, mint a szélesebb futófelület, az egymást átfedő központi blokkok, a különleges szöget bezáró minta és a bordák sima profilja. Az AGRI STAR II az igazán lenyűgöző teljesítmény és a maximális tartósság szinonímája.

AGRI STAR II – a teljesítmény mögött rejlő titkok – Egyértelműen meghatározott célok: Hosszú élettartam, versenyképes ár, új összetétel, kiemelkedő kialakítás és teljesítmény

Bohnenkamp s.r.o., Értékesítési iroda:
2890 Tata, Magyarország Ady Endre u. 13.
Tel.: 06 22 372 261 | www.bohnennkamp.hu >>>

Ha nem csak gumiabroncsok érdekelnek, akkor kövess a Facebookon >>>

File Gábor info(kukac)gumipiacmagazin.hu +36305620602.
File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu
+36305620602.

Ezt olvasta már?

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3

A PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF3 GYŐZTE AZ AUTO BILD SPORTHELYEK ÉS ALVOLANTE ÖSSZEHASONLÍTÓ TESZTEIT

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

9 − 9 =