Dunlop RoadSmart III abroncsot 31 hónapig tesztelték

Rate this post

Bevezetés előtt 1,2 millió kilométeren 31 hónapig tesztelték a januártól kapható Dunlop RoadSmart III abroncsot

Bevezetés előtt 1,2 millió kilométeren 31 hónapig tesztelték a januártól kapható Dunlop RoadSmart III abroncsot

– A cél egy európai utakra és motorosokra optimalizált abroncs kifejlesztése
– Radikális, innovatív mintázatú futófelület
– Az európai RoadSmart III 2016 januárjától lesz kapható

A Dunlop Europe, a nagy teljesítményű motorkerékpár-abroncsok egyik vezető gyártója elkészült legújabb Sport Touring abroncsa, a RoadSmart III kifejlesztésével és tesztelésével

Az új típust ugyanott gyártják, mint a 2015-ös Isle of Man TT verseny győztes abroncsait, aDunlop európai Innovációs Központjában. Az új RoadSmart III abroncsot a Dunlop Europe történetének legintenzívebb és legszigorúbb tesztprogramjának vetették alá – de immár készen áll a gyártásra.

A RoadSmart III tervezése során a legfontosabb szempontok az európai motorosok és utak által támasztott követelmények voltak. A Dunlop Europe számára fontos volt, hogy az abroncs valóban nagy teljesítményű legyen, ezért mérnökeik 31 hónapos fejlesztési és teszt programnak vetették alá a terméket. Szinte hihetetlen, de az értékelés során azabroncs összesen 1,2 millió kilométert futott!

A tesztprogram méreteit Andy Marfleet, a Dunlop Europe Moto marketing igazgatója mutatja be

„Célunk az volt, hogy az európai utakon közlekedő motorosoknak egy saját kategóriájában kimagasló minőségű abroncsot biztosítsunk. Ehhez több mint 200 különböző futókeveréket és abroncs-szerkezetet próbáltunk ki. 31 hónapos intenzív tesztprogramunk az új anyagokra és futófelületet érintő megoldásokra, illetve a keverékek továbbfejlesztésére koncentrált, hogy végül megszülethessen az abroncs végső kialakítása.”

A futófelületre első ízben került olyan különleges Dunlop Europe Moto mintázat, melyet a Dunlop Europe Advanced Design Stúdiótervezett. Az abroncs futókeveréke kopásálló, és a márka történetében először alkalmazza az egyedülálló iGT (Interconnecting Groove Tread, összekapcsolódó mintaárkok) technológiát.

„A RoadSmart III nem csak egyszerűen másképp néz ki, hanem tényleg más. Az iGT technológiát a nedvestapadás fokozása érdekében fejlesztettük ki, mert az európai utakon, főleg a kontinens északi felében ez különösen fontos tulajdonságnak számít. A futófelület újszerű kialakítása a tartósságot, sőt, a kopásállóságot is javítja az abroncs egész életciklusa során. Ezek a technológiák hozzájárulnak célkitűzéseink megvalósításához, azaz hogy olyan abroncsokat kínálhassunk vevőinknek, melyek térben és időben egyaránt tovább bírják. Az új típus gyártását jóváhagyták, a további műszaki részletek 2016 elején várhatók”

– tette hozzá Andy.

A Dunlop Europe RoadSmart III abroncsa 2016 januárjában kerül piacra. 18 méretben és kialakításban lesz kapható, a nagy teljesítményű GT motoroktól a közepes méretű ikermotoros modellek legújabb generációjáig.


A gumiabroncs teszteket itt találod >>>

Az új hírekről azonnal értesülhetsz Facebook oldalunkról is, – Kedveld!

Videó csatornánkon mindig fogsz találni valami érdekeset, iratkozz fel >>>

Instagram oldalunkat itt tudod figyelemmel kísérni >>>

Twitter oldalunkat is megtalálhatod >>>

File Gábor info(kukac)gumipiacmagazin.hu +36305620602.

File Gábor
A gumiabroncsok szóvivője
info(kukac)gumipiacmagazin.hu
+36305620602.

Ezt olvasta már?

Az RTH versenyabroncs Kft.-vel közösen a Hankook, hivatalosan a Junior ERC gumiabroncs-beszállító bajnoki partnere.

A Hankook 2025-2026-ban a Junior ERC partnere

Az RTH versenyabroncs Kft.-vel közösen a Hankook, hivatalosan a Junior ERC gumiabroncs-beszállító bajnoki partnere.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kettő × egy =