Új méretekben lesz kapható az MXGP-nyertes Dunlop Geomax termékcsalád

Rate this post

Dunlop_MX-3S_gumi_piac_magazinA Dunlop Geomax® abroncsai piacra kerülésük óta sikert sikerre halmoznak. 2015-ben a Grand Prix világbajnokságon Shaun Simpson, Gautier Paulin és Ryan Villopoto valamennyien Dunlop Geomax abroncsokkal indultak a győzelemért az éves MXGP-ken. Az amerikai profi vonalban négy éve tartó, megszakítás nélküli sorozatban Geomax MX32 és MX52 mintázatú abroncsokkal nyerik a supercross és motocross nemzeti bajnokságokat.

Most újabb jó hírrel szolgálhatunk a motocross szerelmeseinek: a Geomax MX32 és MX52 hamarosan 18” méretben, hátsó kerékre szerelhető változatban is kapható lesz.

„A terepmotorosok már régebben jelezték, hogy szívesen látnák az MXGP – nyerteshez méltó teljesítményt nyújtó, 19” méretű, hátsó kerékre gyártott Geomax MX sorozatot 18” méretben. Végre teljesül a vágyuk: a 18” méretet 2016 januárjában dobjuk piacra” – nyilatkozta Andy Marfleet, a Dunlop Motorcycle EMEA régióért felelős marketingmenedzsere.

MX3S az új neve az MX32-nek

„A termékcsalád bővítése során átneveztük a Geomax MX32 abroncsokat, melyek mostantól Dunlop Geomax MX32 helyett Geomax MX3S néven fognak futni. Az új névben szereplő S betű azt jelzi, hogy az abroncsot lágyés közepes talajra terveztük, de voltaképp csak a név változott, hiszen arról a jól ismert abroncsról van szó, mely immár számos bajnoki címet hozott használóinak. Az újonnan bevezetett 18” méret révén a típus most még több motoroshoz juthat el.”

A Geomax MX52 100/100-18 és 110/100-18 méretekben lesz kapható, ezek mellett a Geomax MX3S a 120/90-18 méretkategóriában is piacra kerül. Mindkét abroncs ugyanazzal a technológiával készül, mely annak idején mind az amatőr, mind a profi versenyzők kedvenceivé tette őket. A típusok már több világbajnokságon, számos motormárka esetében bizonyítottak, így például KTM, Kawasaki és Honda motorokon is első helyezést értek el velük

• A Geomax MX3S lágy és közepes terepre készült, míg az MX52 közepes, illetve kemény terepen teljesít a legjobban.

• A „blockwithin ablock” kialakításban a futófelület eltérő magasságú mintablokkjai a legváltozatosabb terepviszonyok között is kivételes tapadást biztosítanak.

• A visszarúgás-gátló oldalfali gumikeverék kiváló csillapítást biztosít. A kialakítás célja a visszarúgás csillapítása és olyan függesztés biztosítása, melynek révén az abroncs képes pontosabban követni az útfelületet.

• Az első gumiabroncs menetiránynak megfelelően kialakított futófelületi mintázata jobb tapadást eredményez, és javítja az útérzetet.

Ezt olvasta már?

Muzsay István: 2050-ben már valamennyi Michelin termék fenntartható módon lesz előállítva

Muzsay István: 2050-ben már valamennyi Michelin termék fenntartható módon lesz előállítva

Muzsay István: 2050-ben már valamennyi Michelin termék fenntartható módon lesz előállítva

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.