A Hankook újabb megbízást kapott

Rate this post

Hankook gumi_Winter_icept_evo__W310__HRS_1 660

A Hankook gumiabroncsgyártó az új BMW 7-es sorozat számára szállít első gyári felszerelésű abroncsokat. A BMW csoport luxus limuzinjának új generációját a Hankook ultra-nagy teljesítményű nyári és téli gumiabroncsaival, a Ventus S1 evo2 illetve i*cept evo modellekkel szerelik fel, mindkettőt defekttűrő változatban. A gumiabroncsokat a vállalat Németországban működő európai kutatás-fejlesztési központjában fejlesztették, és közvetlenül a Hankook csúcstechnológiájú magyarországi gyárából szállítják a BMW-nek.

A Hankook Gumiabroncs vállalatot választották a vadonatúj BMW 7-es sorozat egyik első gyári felszerelésű abroncs-beszállítójának.

Hankook gumi_Winter_icept_evo_(W310)_HRS_330A müncheni prémium autógyár vadonatúj luxuslimuzinjai a jövőben – egyebek mellett – a Hankook gumiabroncsain gördülnek le a gyártósorokról. A Hankook csúcsminőségű vezető abroncstípusa, a Ventus S1 evo2 különleges defekttűrő változatban, 245/50 R 18 Y méretben, (*RSC – Runflat Safety Component – defekttűrő biztonsági rendszer) illetve vegyes mérettel, az első tengelyen 245/45 R19 Y*RSC és a hátsón 275/40 R19 Y*RSC mérettel kerül felszerelésre, és ultranagy teljesítményt biztosít nyári menetkörülmények között. A gumiabroncsgyártó ultranagy teljesítményű téli időjáráshoz megfelelő mintázatú, Winter i*cept evo abroncsa 245/50R 18H *RSC méretben kerül felszerelésre minden kerékre, amivel kiemelkedő téli teljesítményt biztosít.

A 7-es sorozatba tartozó szedán a BMW csoport hetedik olyan modellje, amit gyárilag a Hankook abroncsaival szerelnek fel, hasonlóan a MINI, a BMW 1-es, 2-es, 3-as, 4-es és 5-ös sorozatba tartozó, illetve X5 modellekhez. Ez egy újabb kiemelkedő mérföldkőnek számít a Hankook világszintű terjeszkedésében a prémium autógyártókkal kialakított partnerségek területén, ugyanis ez az első olyan eset, amikor az abroncsgyártó mind nyári, mind pedig téli gumiabroncsokat is szállít első gyári felszerelésként.

– Büszkék vagyunk arra, hogy nem csak az ultranagy teljesítményű vezető típusunkat szállíthatjuk az új 7-es sorozathoz, hanem most először a téli gumiabroncs eredeti gyári beszállítójának is megválasztottak bennünket fejlett defekttűrő technológiánkkal ebben a nagy presztizsű szegmensben – összegezte az új megállapodás jelentőségét Ho-Youl Pae, a Hankook Tire európai igazgatója.

Az intenzív próbafázis során a gumiabroncsok magasszintű menetkényelmet nyújtottak, miközben kiemelkedőek voltak a dinamikus vezetési jellemzők is. A gumiabroncsoknak a legmagasabb szintű elvárásoknak is meg kellett felelniük a száraz úton nyújtott kezelhetőség, a gördülési ellenállás, valamint az alacsony belső és külső zajkibocsátási szint terén is.

Hankook gumi Ventus_S1_evo2_(K117)_HRS 330– A kiváló vezetési és kényelmi jellemzőket kombinálni kellett az ugyanilyen nagy kihívást jelentő vizes és havas úton nyújtott teljesítménnyel. Ehhez nem csak speciális futófelületi keveréket kellett kifejleszteni, hanem alapvetően új egyensúlyt kellett találni az anyagösszetétel, a futófelületi minta és szerkezet között – mondta Klaus Krause, a Hankook Tire Hannoverben működő Európai Technológiai Központjának (ETC) vezetője, ahol a BMW csoport számára is fejlesztik az európai felhasználásra szánt gumiabroncsokat.

– A téli gumiabroncsok fejlesztése még nagyobb kihívást jelent, különös tekintettel a magas szintű fejlesztési célokra a csökkentett zajkibocsátásra vonatkozóan, mivel a téli gumiabroncsok kialakítása jóval több mintaelemet tartalmaz, ami így általában magasabb zajszinteket okoz – tette hozzá az európai termékfejlesztést irányító szakember.

A Hankook ultranagy teljesítményű téli Winter i*cept evo *RSC technológiás gumiabroncsát 245/50R 18H *RSC méretben kiemelkedő teljesítményre tervezték különösen a közép- és kelet-európai téli időjárási körülmények között jellemző száraz, nedves és havas útviszonyokhoz. A gumiabroncs belülről kifelé haladó aszimmetrikus mintaárkú futófelülete a stílusos kiválóság magas szintjét nyújtja javított hangszínnel, mely optimális vezetési élményt nyújt, amit a nemzetközileg elismert Red Dot Design Award-dal díjaztak.

Jelenleg körülbelül 50 mérnök és technikus dolgozik az európai gépjárműgyártók számára gumiabroncsok fejlesztésén a Hankook Európai Technológiai Központjábaan. A Hankook itt fejlesztette és tesztelte a BMW csoport számára is az eredeti gyári felszerelésű gumiabroncsokat, míg a gyártásuk a Rácalmás és Dunaújváros között működő magyar gyártóbázison történik. A vállalat ultramodern gyára az európai felhasználásra szánt személygépkocsi abroncsok gyártására specializálódott, és a világ legkorszerűbb gumiabroncs-gyárai között tartják számon.

Ezt olvasta már?

Innovatív anyagokkal és dizájnnal mutatkozik be Európa első, kimondottan elektromos járművekhez készült négy évszakos gumiabroncsa: a Vredestein Quatrac Pro EV

Vredestein Quatrac Pro EV

Vredestein Quatrac Pro EV: Innovatív anyagokkal mutatkozik be Európa első, kimondottan elektromos járművekhez készült négyévszakos gumiabroncsa

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.